سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت : مقابل نفت جوانمردانه بازی می‌کنیم، چون می‌خواهیم سرمان را راحت روی بالش بگذاریم.
 
به گزارش راسخون به نقل از تسنیم، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های نفت تهران و گسترش‌ فولاد تبریز اظهار داشت: بازی فردا (یک‌شنبه) برای نفت بسیار حساس است، چون این تیم جزو مدعیان اصلی قهرمانی و کسب سهمیه آسیایی است. شاید این بازی برای ما خیلی حساس نباشد اما می‌خواهیم حقانیت فوتبال آذربایجان را نشان داده و جوانمردانه بازی کنیم.
 
این مربی جوان همچنین خاطر نشان کرد: نمی‌خواهیم خدای ناکرده تأثیر منفی در قهرمانی تیمی داشته باشیم. می‌خواهیم طوری بازی می‌کنیم که زمان خوابیدن راحت سر روی بالش بگذاریم.
 
وی درباره وضعیت کلی گسترش فولاد و بازیکنان محروم و مصدوم این تیم برای بازی با نفت عنوان کرد: سعید مهدی‌پور و بهزاد ذبیحی مصدوم هستند و مصطفی اکرامی محروم است. به غیر از این 3 بازیکن محروم و مصدوم دیگری نداریم.
 
سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه «آیا برای فصل بعد در تیم گسترش فولاد می‌مانید؟»، تاکید کرد: صحبت‌های اولیه انجام شده و توافقاتی هم صورت گرفته است. من به شخصه دوست دارم برای فصل بعد در تیم گسترش فولاد بمانم و امیدوارم این اتفاق رخ دهد.
/2759/